Akcijas "Atpakaļ uz skolu" ietvaros ģimnāzijas vecāko klašu skolēni 2. decembrī tikās tiešsaistes sarunā Vidzemes Augstskolas viesdocenti un pētnieci Aiju Cunsku. Viņa skolēniem pastāstīja par ES aktualitātēm un savu darba ikdienu, strādājot pie pēcdoktorantūras pētniecības projekta "Mākslīgā Intelekta atbalsts paātrinātai matemātikas apguves pieejai". Kā arī iepazīstināja ar Vidzemes Augstskolas programmām.
Akciju „Atpakaļ uz skolu / Atpakaļ uz universitāti 2020” rīko Eiropas Komisijas pārstāvniecība Latvijā sadarbībā ar jaunatnes organizāciju „Klubs „Māja” – jaunatne vienotai Eiropai”.
Akcijas „Atpakaļ uz skolu / Atpakaļ uz universitāti” laikā Eiropas Savienības institūciju darbinieki, valsts un pašvaldības iestāžu pārstāvji, NVO aktīvisti un citi Eiropas lietu eksperti tiekas ar Latvijas izglītības iestāžu jauniešiem, lai dalītos savās zināšanās par Eiropas Savienību un tās aktualitātēm.
Par gaidāmajiem pasākumiem.
Akcijas "Atpakaļ uz skolu" ietvaros tiešsaistes tikšanās ar Vidzemes Augstskolas viesdocenti un pētnieci Aiju Cunsku trešdien, 02.12.20. pulksten 14:00
Piedalās 10.a, 10.b, 11.a, 11.b un 12.a klašu skolēni.
Pētniece dalīsies pieredzē par šādiem jautājumiem:
Vidzemes Augstskolas Inženierzinātņu fakultātes attīstību un studiju iespējām tajā.
Par savu pētniecības tēmu "Mākslīgā intelekta atbalsta iespējas paātrinātai matemātikas apguvei", kas notiek ar ERAF atbalstu.
Par Smiltenes pilsētas izaugsmi caur ES fondu atbalstiem, jo Aija Cunska ir arī Smiltenes novada domes deputāte.
Saruna ar Vitu Andu Tēraudu notiks piektdien, 4. decembrī, plkst.15.00 tiešsaistē.
Piedalās 9.c klases skolēni.
Turpinot parlamentārās demokrātijas cikla mācību programmu, kurā plānotas tikšanās ar valsts un ES amatpersonām, aicinām uz sarunu ar Latvijas Republikas Saeimas Eiropas lietu komisijas priekšsēdētāju Vitu Andu Tēraudu par Latvijas Eiropas Savienības politikas veidošanu. Parlamentārā demokrātija paredz, ka visi lēmumi tiek apspriesti dažādos līmeņos. Eiropas lietu komisija ir tā vieta, kur saplūst dažādu nozaru un sabiedrības grupu intereses, kuras tālāko diskusiju gaitā tiek pārvērstas politikās un lēmumos